PRVOUKA
DO STŘEDY 8.4.
Sebehodnocení práce doma.docx (17128)
DO PÁTKU 3.4.
Úkol z prvouky je spojen s úkolem se čtením.
Jdi na stránky www.gramar.in/cs/ , zapiš se pod svým jménem (pozdrav Grétku), najdi 3. ročník a čtení s porozuměním. V sekci příběhy o dětech je příběh DANDA MÁ HLAD.
Splň úkol, (jsi zapsaný svým jménem takže já uvidím, že máš splněno).
Kdo nemá možnost, posílám v mailu text i s úkoly-vypište prosím na papír a pošlete. Kdo pracuje elektronicky, posílat nemusí.
Za textem je článek o masožravých rostlinách. Jsou to velmi zajímavé rostliny. Přečti si článek, najdi rosnatku nebo mucholapku na internetu nebo v knížce a nakresli si jí do sešitu. Popiš rostlinku, jestli má stonek, květ, list i kořen, popřípadě, jaká část ji chybí nebo není vidět. Napiš 3 zajímavosti, které ses dozvěděl.
DO PÁTKU 27.3.
KVĚT ROSTLINY
Učebnice, str. 43- přečti a do sešitu PRV napiš nadpis KVĚT, nakresli a popiš části květu. Napiš, k čemu květ slouží.
Podívej se na prezentaci KVĚTU na Školákově.
DOBROVOLNĚ:
-Na Školákově je poznávačka různých druhů rostlin. Vyber si nějaký druh rostlin (i více druhů) nauč se je poznávat.
nebo
- Zhlédni video a zapiš si do sešitu, jaká zvířata mohou květ opýlit. www.youtube.com/watch?v=RcqhQVE7IIM
DO PÁTKU 20.3.
UČEBNICE DO STR. 42
OPAKOVÁNÍ
Otázky, na které se budu ptát:
str.39:
Popiš části kvetoucích rostlin (nakresli)
Proč má rostlina kořeny?
Jsou všechny kořeny stejné? Nakresli dva kořeny, které se od sebe nějak odlišují.
str. 40
K čemu slouží stonek?
Jak se jmenuje stonek dřevin?
Popiš části stromu (nakresli)
Vyjmenuj 3 jehličnaté, 3 listnaté a 3 ovocné stromy
NOVĚ UČIVO
str.41
Jak se nazývá stonek, který není dřevnatý a mají ho byliny (dužnatý)
Liší se nějak stonky rostlin? Nakresli (lodyha, stvol, stéblo)
K čemu slouží listy?
Které stromy jsou i v zimě zelené? Jak se nazývají jejich listy?
str.42
Nakresli list a popiš ho (čepel, řapík) - NAKRESLI I DO SEŠITU
Jsou všechny listy stejné? (jednoduché. složené, jehlice)